fräs...

Är väl ett sätt att sammanfatta det på.. nå ingen skada skedd... men nu är d krig i tomteskogen..
  dom som känner mig vet vad som gäller.. men jag ska hitta min tomtearme och meja ner den =)


så ut med lite aggresioner.. så är vi lugn å in igen.

Sista dagen ledig idag.. å lite solsken faktiskt men dock inte så varmt... har ine gjort annat än druckit kaffe idag..
först upp till råtthålet och dricka kaffe hos rusu, sen vidare till cc och sessan för mera kaffe.. sen kaffe med tigger och sen kaffe hos virro... tror jag fyllt upp kaffenormen för ett par veckor framåt.. =)


ska tydligen bli lite minigolf ikväll.. kul kul jag behöver ju endast 100 slag per hål.. å jag hatar alla som säger att man ska sikta med klubba.. går för fan inte å sikta.. bollen och klubban lever inte i harmoni med varann... men det är ju alltid bra att ha med mig för då vet man vem som är sämst.. =)


Nej ska ta å fluffa vidare på nätet en sväng..
ska kolla hur långt mitt paket kommit.. lr mina paket..

har två på ingående nu.. ett till mig och gullet å ett med bones säsongerna.. jepp jag har varit duktig och köpt alla bones på dvd.. älskar den serien lika mycke som förhäxad...

tudule

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!