det blev värre...

Såja.. förflyttat mig ner till beta.. fast funderar om jag svängde fel och hamnade i gobi öknen.... halleluja.. snavcka värmeslag...å här går ac:n på 24-7....

Lilla jag kommer tyna bort och imogon när tigger kommer så finns här bara en blöt lite fläck... =)
 R.I.P Skrot!!!



ha ha.. nja nästan iaf.. tror jag ska överleva har ju några liter vatten att svalka mig med.. och om det inte funkar får jag väl klä av mig naken och bada i diket.. =)

Har en liten fråga??? Vad är meningen med facebook??? Samla på vänner? Göra femtioelva olika quizz ? Starta en maffia? Skaffa 5-6 olika farmer? Lägga upp kort folk kan snoka på??

Visst jag har själv fb.. roligast med den är att lägga pussel så tror inte jag är en äkta facebookare... ska googla fram en kurs om hur man gör..

Nu är det minde än 3 timmar kvar tills jag får åka hem.. skönt skönt... väntar på att posten skla komma med mina jeans jag har beställt, men tydligen är dom skickde med snigelposten... lr det är ju långt hit så dom kanske har åkte vilse.. alternativet är att postis är manlig, har åkt vilse och vägrar fråga efter vägen...


men den som väntar......


nå ... rökpaus...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!