Ännu en dag har fluffat förbi...

Weeeiiii... så försvann denna dag oxå.. har hunnit med lite allt möjligt... fick fin fin kaffebesök från sjumila skogen idag.. självklart så blev det motorcykelsnaclk.. hmmmm.. det är ett hett samtalsämne nu.. men ack så kul.. sen är ju både jag å tigger som två abrn på julafton med ett berg av paket.. hi hi.. nå det är bra.. så trist å göra allt själv.. lite kvinnligfägring är bara bra.. vad skulle jag göra utan dig tigger??  Mitt liv hade varit helt utan studts.. å då hade det fan sugit fett...

  


Sen blev det till å jobba lite. fluffa runt med AK4:an ... himlas kul... ganska mycke fniss iaf.. kan berör på trötthet.. lr syrebrist.. hihi....


sen så for jag till micro och försökte desperat få henne att laga nåt som egentligen inte var trasigt.. hi hi.. fröken klåfingrig hade fixat själv utan att veta om det... så blev glad ändå...

sen fluffa jag hem å fixa lite käk åt mig, sambo och pappsen.. sen for vi ut till stugan och tog hand om myrproblemet.. vi hittade boet så nu slipper vi dom förhoppningsvis.. snälla anticimex har ju skickat lite bättre grejer än myrr åt oss.. men trasslis får inte vara i stugan på ett tag.. nå det är det värt..



så nu är jag hemma igen. ska ta å slänga mig och dumglo på tvn.. några till avsnitt av bones är bra tidsfördriv....


nej.. fluffa lugnt suckers....

Tigger » 2009-07-22 | 12:50:29
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Sötgumzan då =) Glad om du får lite studs i ditt liv! Vart lite dålig bounce i min svans några dagar nu eftersom Tigger är trött, trött, trött. Men som du skrev: "You smile, I smile" =)

Kraaam på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!