zzz......tändstickor i ögonen..

Hoja... nu börjar jag bli trött i ögonen.. men nu är det inte länge kvar.. =)

Så när jag går här ifrån slår väl övertröttheten i.. å jag blir totalt speedad.. =)


Förhoppningvis så är jag lagomt pigg så man orkar vara vaken ett tag å ändå komma isäng i vettig tid..
Jobbar ju även imorgon..

Fick ju ett kedjesms gud vad jag hatar detta.. Dessa saker förföljer en överallt... när jag var lite då var det vanliga brev.. nu är det sms, mail.. för att inte tala om facebook och även blogg... leave me alone.. tycker sånt är skit tråkigt och bara fånigt..




har iafall hunnit med en hel del i dag.. Lekt lite jourhavande vän och försökt komma med lite råd och se saker ur en annan synvinkel.... sen så har tigger varit så snäll och hälsat på mig så gick tiden lite fortare...

Men nu sk ajag ta och runda av ...

toodelluuu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!