Vilket väder...

Skönt.. minusgraderna har blivit behagliga.. men då kommer ju denna snö iställe...
Så färden ut till jobbet i morse var ju himla kul..

Snörök som bara den, å självklart hamnade jag bakom i en lastbil, såg inte ett smack förutom ett vitt moln och 1 meter av vägen framför mig.. denna jävla snö virrvlar å allt blåser ju självklar på rutan, å av nån fantastisk anledning så fastnar det bara i på vindrutetorkarn på förarsidan.. åh.. vad jag såg mycke.. sen så måste ju lastbilen köra typ 70 km/h så det kändes som en evighet att ta sig fram.. sen när sikten var noll så var det ju inte på tal att köra om heller.. så jag var mindre glad när jag kom fram.. funderade på att tugga upp mitt torkarblad i ren frustation, men var inte tillräckligt hungrig.. =)



Nå kom ju fram levande så man får väl se det positiva i allt...

igår gjorde jag inte så många knop.. tog med sambo på affären och handlade hem lite mat.. eftersom råttan flyttat från kylen pga matbrist...     

Sen så kockade vi lite mat..
Efter det så blev det bara slö för hela slanten.. globade tv en sväng, sen var jag privatchafför åt lilla pappsen med co.

Skulle ju så stort å hälsa på karamellen när hon slet på råtthålet.. men tiden bara sprang iväg så jag hann inte...




Sen bestod rsten av kvällen i outland.. =)

Slängde mig i säng vid 00 efter att jag varit ut med puffen en sista sväng..

Min lilla älskling ska på strikt diet nu.. hon väger 8 kg å det är inte bra.. så nu är det slut med allt som inte heter hundmat!!!
Ska bara få alla att förstå det... Fast jag vet att det är jättesvårt å säga nej till henne så måste man iaf...

Men det är inte bra för hennes lilla kropp att väga för mycke...
Och antagligen kommer hon nog tycka jätte synd om sig själv.. för denna madam är något gamig..



nej nu ska jag ta å fluffa vidare.. knopa på lite bättre minor och taggtrådsvirningar.. he he..

Å vänta på att tigger å diezel kommer studsande.. =)


Tuddeluleliii....
Catja » 2009-02-23 | 09:22:58
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Du har en utmaning hos mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!