Tyymppfff...

Så det får duga som rubrik... 
ja då var man på jobbet igen.. blir långpass på månbasen idag.. men d är nog inte så farligt... har ju några jag kan ringa å terrorisera när ögonen blirlite tunga..

Ikväll är det "invigning" av bastun i huset.. känns skönt å veta att man kommer ha en bastu runt knuten å inte bara i stugan.  

Skrattat så när jag fluffat igenom tidningarna.. årets spektakel är ju viktoria och daniels förlovning... Att en förlovning ska skapa sån diskussioner är imponerande...det är snack om att han inte är bra för han är inte blåblodig, dom spär ut kungligheten sen när dom skaffar bran.. vilket jävla bullshit.. varför inte bara vara glad att två människor hittat varann och vill vara med varann.... nästa samtals ämne är ju att detta kommer kosta pengar.. säkert våra skattepengar... jo som allt med kungahuset så kommer skattepengarna att betala detta bröllop.. men som jag betvivlar ju stark att om dom betalat det själva så hade ju iaf inte regerigen lagt bröllopspengarna på svenska folket.. skulle vilja se Reinfeld säga nej men kolla kunga huset betalar bröllopet själva va kul.. då lägger vi dom pengarna påpensionärer och a-kassa iställe.. jo eller hur fet chans..

Så hellre ser jag att dom går till bröllopet än till nån redan överbetald vd, chef, partiledare som behöver en bonus...
 

Nej nu ids jag inte tänka mer på det...  somnade som en stock igår, frusen som bara den... slängde mig i en varm dusch efter att jag å trassla varit ut igår.. sen lite fika och sängen så skönt..

Tror inte jag kommer var allt för kaxig ikväll heller. hi hi.. men ska försöka vara lite social i af.
Måste åtminstone ringa min kära virro å surra...

Min stackars piga har en tung dag framför sig så dom få hjärnceller som inte måste arbeta för att hålla mig vaken och allert idag kommer att tänka på henne..



nej nu ska jag börja fylla kroppen med java...


todeluuu
Karamellen » 2009-02-27 | 16:46:43

Älskar dig min socker humla! Pözz ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!