Test

Jaha då var man i stockholm då, d känns dock inte så roligt. Har drabbats av enorm längtan till sambo å trassla så d är inte sant. Jag brukar annars inte känna så här men nu var d inge kul å åka. Hade hellre varit hemma å myst med dom. Men men kan ju inte alltid få som man vill, å tiden går nog ganska fort ändå. Kallt som bara den var d här. Ligger nu på hotellrummet å lyssnar musik i min kära mp3x spelare som jag var smart nog å ta med. Å testar att blogga från mobilen. Det verkar ju funka helt oki, förutom att d tar lite tid att skriva, är inte så himla snabb som mina kära vänner på dessa tangenter så d tar ett tag, men övning ger färdighet så innan denna vecka är över så kanske jag är riktig haj på detta. Nå nu ska jag ta å kolla lite tv. Kram kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!