sista dagen som 31 år...

Jaha.. idag är sista dagen som 31-åring.. känns inte som jag är så gammal men tydligen är jag ju det..

Fredag den 13:e är det oxå, fast jag har det mer som turdag än som olycksdag...

Har varit uppe med tuppen som vanligt.. skönt med lite rutiner i ens liv.. klädde på mig själv å täcke på trassla.. (d är kallt idag) sen fluffa vi på singelcafét å köpte en liten tårta.. tänkte att det finns dom som kanske inte vill ha smörgåstårta.. så nu finns det ett alternativ.

lilleskutt var första person å komma för hon börja jobba kl 10 så det var trevligt.. sen skulle rusu har kommit men som vanligt så skiter sig allt å hon var tvungen att fara på jobbet... ibland kan jag bli så förbannad.. men inget att ta upp här angående den situationen...

Så nu sitter jag å väntar på fler folk, fast dom flesta tror väl att jag såsar på i sängen å förväntar sig att fröken vaknar först vid 12 =)

Upptäckte igår att när man rensar bilder från den här bloggen så försvinner dom från inläggen oxå.. det var ju lite korkat av mig att inte fatta det på en gång...

nå sitter nu bara å njuter av en ledig dag.. solen skiner ute så d känns verkligen underbart.. våren känns lite närmare.. å vårkänslorna lurar runt hörnet..



Pussar på matte =)

Fast hon pussar hela ansiktet... =)

Nej vad mer finns att förtälja.. var ju ute igår på spionuppfrag med tigger.. som vanligt så spårade det bara ut....

Fröken blondie.. fluffar in på däckverksta.. hej har ni en bult??? Hmmm just lite förvånad kille kollar på oss... oopss.. i did it again.. =)  Blev som så fel.. så bulten var vår bäste vän den dagen fast det egentligen var en mutter.. =)

Sen så fluffades det runt en hel del å sånger är alltid kul... I will survive... You can´t  touch this... nan nanan nan..


Ha ha skratta så himla mycke.. men i glada vänners lag gör man det.. framför allt när humorn är lika låg och ens fantasi inte har några gränser..

Tigger me like you alot.. happy to have you in my life.. =)


nej nu plinga telefonen..



Tuddelu....
Catja » 2009-02-13 | 15:32:32
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Men gaaalet fin bild på dig och trassla! Du var supersnygg! :)

Tihi » 2009-02-13 | 19:04:20

Tusen tack... komplimanger får man aldrig för många av.. kram kram

Tigger » 2009-02-16 | 06:28:57
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Oh, va du e gullig! :) Me like to have you in mine toooo... Ses snart på lilla stridsbasen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!