Så var denna dag nästan slut..

Så har man det avklarat... så skönt... blev en bortskämd tjej.
Massage så skönt... massa godis i fjortisversion som jag gillar det...
Å min älskade tvål som jag tjatat om... å snälla parenteser som gav mig en spikmatta.. =)



å ett trasselhjärta av rusku å pekus..

Så det var en trevlig dag.. pga av svinkallt ute så åker vi till stugan först imorgon..
Sen blev det lite sen nu på kvällen oxå...

Ska slå mig ner å se lite film... the oxford murders verkar vara bra.. så den får ögonen vila på ikväll....





två söta tjejer som umgås på sitt sätt.... Lilla Elise har nog aldrig haft så ren näsa som när hon gick härifrån =)

nja gick å gick, hon har egen privatchafför vid namn CC, förutom chafför så är hon även betjänt, kock, underhållare och på allt detta är hon mamma =)

Heltidsjobb med andra ord..

Nästa prinsessa kom oxå förbi dock sov hon hela tiden, men nästa år är det nog mer fast på henne..



söt som socker...

nej nu ger jag upp..

tuddelu!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!