Orka hitta på rubrik..

Oki värsta med bloggandet är att hitta på rubriker.. har totalt tappat fantasin när det kommer till sånt..

Nå har precis tagit mig ut till månbas alfa.. ska ha den i  mitt våld hela helgen.. ha ha.. har laddat upp med handgranater och taggtråd.. ingen ska komma här å komma...

Känns idag som om jag skulle behöva till studs.. tigger kom hit å studsa... =)

Nå fastnade i wow igår men lykade få upp min dk 2 lvl.. mig så duktig...
Tror nog jag bänkar mig en sväng ikväll oxå..
Idag flyttar lilla diezel hem till sjumilaskogen.. =)
Så snart kan jag å trassla smyga upp dit å riva stället med en massa bus..=)
Ska ta i uppdrag ikväll å se om jag hittar bädden i förrådet så kan vi skänka den till diezel så han har nåt att sätta tänderna i... =)

Skulle så fint ha sovmorgon idag men vaknade vid 8 iaf.. får väl kalla det sovmorgon..
Efter att ha varit ut med trassla så kom virro å vovvarna förbi.. så lyckades som vanligt hälla i oss på tok för mycke kaffe på för kort tid... just lite kaffedarr just nu...=)

Sen efter en massa snacka var det bara att starta fidde å turboköra till månbasen...

Hinner bara komma hit så ringer karamellen...
Hon har det inte lätt gumman.. så mycke å fundera på å så mycke ansvar som läggs på henne fast hon inte egentligen har ett skit med det att göra.. men tyvärr så är det andra som förväntar sig att hon ska vara klippan i just denna situation. å då får hon verkligen lära sig att otack är världens lön.
Detta gör mig så himla arg... å hade velat lobotomera henne , så dessa tankar försvinner å samtidigt sparka på dom andra.. så dom oxå drar sitt strå till stacken..

Nå finns inte så mycke att göra än att finnas där för henne...på dom sätt man kan fför att underlätta.. nå lider med dig gumman.. puss puss på dumboöronen..



Nej nu ska jag försöka göra nåt annat...

vi såjnes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!