Min blogg ljuger...

Hmmm.. kollar man på infot på min blogg står det att jag är 32 år... den jäveln ljuger.. har faktiskt lite mer än 2 dagar kvar att vara 31 år.. =)  Nå nå mår den bättre av det så får den väl göra det.. men lite falsk marknadsföring är det ju...

Å så var ju på affären idag å som vanligt så blir et för varje år mer å mer hysteri över alla hjärtans dag.. när jag föddes år 1977 då var det bara en helt vanligt måndag.. efter några år började dom smyga in gelehjärtan på dagen.. nu ska det vara kort, nallar blommor och fan å hans moster..

Men men kan man tjäna pengar så suger man ut allt av dumma människor.. varför inte köpa en nallen  eller blommor lr ett kort vilken dag som helst bara för att man tycker om nån.. köper åt mina vänner å får mycke oxå vilken dag som helst på året.. för att det känns rätt att ge.. för att man hittar nåt som bara passar den personen.. det är väl ändå så det ska vara?? Man ska väl inte behöva ha en dag där man ska berätta åt folk att man tycker om dom??

Nå skit i det...

Idag har det varit rusning hemma hos mig.. först kom Linda, Betty å Kidden, sen kom Rusku å på det kom även Catja.. Wow så himla länge sen det varså mycke folk å hälsa på, på samma gång.. utan att det är fest lr nåt..
kul kul.. det är sominte så ofta man hinner träffas för livet kommer emellan.. nå bjöd in mig själv på lunch hos Rusku himla god köttfärssås.. även fast hon inte tyckte det. =)

Sitter nu är väntar på middag hos pappa.. gott gott...

Var ute på vift igår med trassla.. vi gick upp till tigger å ior  å hälsade på.. trassla skällde ut ior för allt han gjorde.. han framstod ju som lite läskig.. å lite tråkig.. för hur hon än försökte så fick hon inte riktigt fart på honom å busa... men hon följde med han på upptäcksfärd iaf.. hade han haft godis så hade hon varit hans vän för livet.. =)

Efter att ha surplat i mig en massa te å surrat en massa världsliga saker så fluffade vi hem igen.. å faktiskt så gick vi å la oss med husse.. så sovmorgon i morse blev kl 8.30.. men var ju utvilad så man ska väl inte gnälla...

nej nu ska jag fluffa till pappa för mat...


tuddelu....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!