Måndag hela veckan..

Den känns oändligt lång denna dag.. sitter på månbas alfa å spejar lite.. alla fiender håller sig i skinnet, har ju varit alla hjärtans dag så dom är lite snälla just nu...

For ut till stugan på lördagen.. skönt skönt.. trots kylan..
Favvisarna kom ut sen efter diverse jobbande som skulle avslutas.. så det blev cider och en grogg!!!!
Sen ut i bastun, å den var ju varm, men duschrummet var belägrat med en massa is.. tur som va så halkade ingen så allvarligt... men d kunde ha gått väldigt illa...



Sen som vanligt så hade nån gett speed åt klockan, så småtimmarna kröp på ganska fort...

Hem på söndag eftermiddag... å vägen hade säkert blivit 10 mil längre, det var både jag å sambo överens om.

Men vi kom fram till slut.. slängde mig i duschen för att bli riktigt varm sen slappades det framför tvn en sväng..

Insåg snabbt att jag var hungrig som en liten gnu... så vi skämde bort oss lite å hämtade från kina.. =)
så gott.. sen kollade vi underworld 3.. den var helt oki..

Lilleskutt kom oxå och hälsade på en sväng å slängde i sig en kopp kaffe..


Nej nu ska jag återgå til verkligheten..

tuddelitudd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!