knaster... sprak... error..

Så låter det i mitt huvud just nu.. inget går nånsin som man planerat.. morr.... ska gå ut å sparka på en snöhög lr nåt.

  morrrr...

jaha får väl ändå försöka göra det bästa av situationen...

Igår efter jobbet så gick allt i spelandes tecken...
tog trassla i kopplet... å fluffade över till cc med familj.. kul kul
Där var det fullt hus och ännu fler kom.. =)
Hamnade in i spelet bet your brain.... hi hi inga problem .. no brain, just boobes, so nothing to loose =)
Men innan finalen kommit så var jag tvungen att gå hem.. wow tajm.. gick väldigt bra igår å fick mycke fina prylar =)

Hamnade i säng strax efter kl 00 för jag skulle ju upp å jobba...
så nu sitter jag här å känner mig lite övergiven... ingen har velat trappa nån av alla minor jag la ut igår å ingen har fastnat i taggtråden.. lite besviken...


 nej nu ska jag ta å hälla i mig lite java å slå en pling till min karamell, måste berätta att jag lövar henne ännu..

 


todelo!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!