kallt som bara den..

Jaha.. gud vad man kände sig motiverad imorses.. med endast 30 minus.. men men finns inte fel väder bara fel kläder...

tog givetvis på mig fel kläder för jag frös.. =)

kom fram till kl 7:30 att lilla trasslet inte skulle bli så glad av att vara hemma ensam för länge.. å mitt samvete hade mått ännu sämre.. så jag ringde rusu å till min tur så hade hon inte på ljudlös, å hon är ibland av den nyfiknare grader så hon var ju tvungen å veta vad jag ville.. hi hi.. hon åkte på att vara hundvakt.. =)  Fast en nyrastad rabies råtta var inte så farlig.. förutom vissa incedenter med rastning, men som tur var så var matte på plats då och vi åtgärdade problemet.. tusen tack gumms för att hon fick vara med  dig idag..




nej nu ska jag fixa lite smörgåstårta..


tuddelu...
Catja » 2009-02-12 | 15:49:49
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Jamen jag har ju antagit att det varit trettio grader kalt hela förmiddagen! Sen när jag väl tog mig ut så hade det ju blivit lite varmare! Hade trassla bajsat på sig idag? Hihi! Stackarn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!