Hmmmm....

Har suttit å läast gamla inlägg från denna blogg men även min andra blogg som går ganska långt bak i tiden..

Å när man läser å jag vet ju vad varje ord handlar om.. så blir jag rätt förbannad på mig själv...

Jag är så fruktansvärt dumsnäll ibland så någon borde skjuta mig.. å att jag ibland tar sån behandling från mina vänner som jag gjort skulle ju få vanliga människor att gå i taket å bli helt rabiata...


Men inte jag nej då.. jag ursäktar dom så gärna.. å försöker alltid se det positiva med allt... fast det många gånger har varit så fel av mig att göra det, jag skulle egentligen har exploderat som en vulkan...

Så nu tänker jag faktiskt tänka 53 gånger innan jag vänder kinden till igen.. jag är en människa med värde.. å jag respekterar folk.. då borde jag kunna få lite respekt tillbaka...

Visst alla kan göra fel, mennär samma fel görs om å om igen så kanske det är dags att slå ner näven å säga ifrån...

Jag gjorde det för cirka ett år sen när jag blev syndabocken helt plötsligt.. å jag fickl ursäkt av en människa iaf.. den uppskattades för den kom från hjärtat.. då är det lättare att förlåta.. å det är förlåtet.. men jag kommer börja stå på mi g själv betydligt mer.. för jag fina vänner som finns där och behandlar mig väl....

man lär sig verkligen att sålla genom livet...


toooodeeelllluuuu!!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!