Hjärna på semester...

Hoja.. känns som all hjärnverksamhet har lagt av totalt.

Eller så fick den för mycke info förra veckan...

Vaknade kl 8 imorse.. det var den sovmorgonen.. nå klev upp å ut med monstret.. sen for jag över till svägerskan å drack kaffe å sniffa lite baby.. =)

Då slog det mig vilken onskefull människa jag är.. borde få piskstraff lr nåt... i min totala förvirring igår så har jag glömt å ringa fin å berätta om kaffebristen på månbasen.. hoja.. vilket dåligt samvete jag fick... fy mig.. ( hyttar med fingret åt mig själv)   Nå nå får väl åka ut med en lite bulle å en kaka åt henne imorgon så kankse hon bara hatar mig i ena lillfingret..

Så min hjärna har tagit semester.. ändå sa jag åt mig själv femtioelva gånger.. kom ihåg å ringa fin.. men min hjärna ville inte.
Så jag funderar om jag ska ta å reklamera den till mina parenteser å be om å få en ny som funkar bättre..

Å sen har jag varit å besiktat fidde idag.. prickfri i vanlig ordning.. mig så glad.. =)
Å så är jag rätt stolt över mig själv att jag fixat det redan nu.. annars brukar jag komma på det den 27 feb å få körförbud den 1 mars.. så duktig på planering är jag...

Jobbade på som bara den igår... först på månbasen å sen på råtthåltet... så jobb från 8-22 där enda pausen var när jag förflyttade mig mellan ställena.. nå har ju en skön vecka av ledighet att se fram emot.. =)  Hoppas jag.. man ska inte ta ut segern i förskott...


Nej ska zappa lite på tvn..

tata

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!