Hemma....

Gud va skönt å landa hemma igen igår.. så jävla kul var det inte i sthlm. men men nu är man färdigutbildat och smart som satan, hi hi....

Har varit en enormt seg vecka.. men den tog ju slut den oxå.

Tok pussade på sambo igår och mös järnet med trassla.. for även över till min karamell å hennes sambo å var lite social.. saknat mycke, men som vanligt uppehöll vi vårat mobilförhållande.

åter då på månbas alfa för lite vaktande och verkligen välkommen till verkligheten.
Har väl hunnit ringa snöflickan ca 2 tusen ggr sen jag kom hit kl 8. Jag är duktig jag.. å hon är så mycke duktigare så hon är min egna infobank. =) och svenska lärare... =)
Att hon sen är en super gullig människa å en jävel på fika gör ju bara att hon får ännu mer stjärnor på himlen.. Puss på dig =)

Idag ska jag bara slappa hemma, laga lite god mat å skämma bort sambo.. och sen ska jag kolla melodifestivalen.

Måste nog ringa lilla virro oxå.. har lätt virro abstinens efter en vecka ifrån henne.. å så måste ju monstrena får leka lite ihop.

Nej ska fortsätta kämpa på här.. kaffe låter gott...


ta ta
Snöflicka » 2009-02-09 | 13:52:22
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Ta inte i så du spricker, jag kan lätt drabbas av storhetsvansinne... ;) Tack för stjärnorna! Massor tebax till dig! Pözzen å Kramän! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!