Fjolligt...

är det med rubriker..


Jaha då sitter man ute på alfa igen.. å räknar ner tiden till tigger kommer utstudsande.. för lite spioneri bland stridsfrdonen.. =)

Har varit på morgonen igen och lekt agent 007 denna gång hade jag med mig en till agent så uppdragstiden gick mycke fortare... 





Snar helg men vad spelar det för roll.. för den går i jobbets tecken.. nå nå då vet jag iaf vad jag ska göra i helgen.. rusu försköte få med mig på lite bus.. men farbror blå uppskattar inte när man kör på fyllan till jobbet.. =)

Så istället när jag var upp på råtthålet å hämtade mat åt mig å tigger så stämde jag träff med svåger å hans sambo.. vi skulle kanske köra lite tacokväll om lillaknodda är på lite bättre humör..  d lät ju väldigt trevligt.. vi får se om det blev av...


Igår lät jag rabies råttan träffa rabies raggarn.. hon var så snäll å rumptacklade han ett gäng gånger.. han som tyckte hon var lite otäck i början och var helt tokbesviken på sin matte som gått på okända marker fattade tycke för henne ganska fort... å när det var dagså gå hem igen så försökte han leka betonggris med sin matte.. 
Trassla sov då som en stock sen så d var bra att hon fick bort lite energi.. hon var dock lite sur över att vi gick bort från hennes kompis.. men dom får leka fler ggr...




Solen har ju som sagt äntligen hittat hit.. så skönt.. man behöver ljus och värme nu.. så fram med våren.. den är efterlängtad...
Få se om det blir pimpelturer med rusu å resten av ligan.. vi hade kul förra året fast vi inte fick nå napp.. =)

Nej nu ska jag ta å fluffa vidare..  återkommer kanske..






TATA!!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!