en ny dag med nya tag....

ha ha vad jag kan rimma då.. hatar fortfarande rubriker...

Vaknade rätt tidigt idag så jag for upp till råtthålet.. rusu jobbade så jag visste att det fanns kaffe...

Vi surra skit säkert i en timme innan jag lyckades ta mig vidare.. kaffe var oxå gott.. =)
D var skönt å prata å höra att hennes hjärta är lite lättare.. har varit så orolig att hon skulle driva sig själv i graven lr ännu länge.. Men hon börjar nu stråla igen och man ser lite livsglädje... så glad för dig pigan och dina beslut.. finns där för dig.. =)

Sen har det varit jobb för hela slanten.. trodde så fint att jag löst älsklingens födelsedagspresebt.. men tji fick jag.. han har redan presenten i sina ägor.. så nu är det bara att börja slita håret igen.. =)

Gjorde inte många knop igår efter jobbet.. var trött som ett lejon som jagat gnuer på savannen i en vecka..  =)

Så sängen förefölll väldigt lockande tidigt.. =)

Så nu sitter man på jobbet igen och har lite nedräkning tills jag få gå hem.. smarta jag har ju glömt å äta idag så min mage är inte just nu min bästa vän... den är väldigt tom...


nej nu ska jag fluffa vidare..

tata

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!