Trött i ögat...

Mamma mia vad jag var trött i mitt ena öga imorse. Men tuff som man är så klev jag ju upp på mitt vakna öga, palta på mig alla kläder för att inte frysa, sen ut med monstret i snön så hon slapp vara nödig. =)

Sen in å ta en snabb frukost innan d bar av till jobbet.. Efter ca 5 koppar kaffe börjar jag nu känna mig vaken i andra ögat oxå.
Blev lite glad idag när mina två rävkompisar kom fram å visa sig.. alla andra som jobba tyckte oxå d var kul och Pappa P från lilla familjen på andra sidan gatan passade på att fota. =)

Jag satt  vid 5 tiden och fundera varför heter d att morgonstund har guld i mun???
Tycker d borde vara morgonstund har grus i ögat.. =)
Men d är ju inte jag som bestämmer( ännu iaf, har snart smidigt klart mina planer om hur jag ska bli diktator över hela världen)

Började kolla Zeitgeist igår, alla babblar ju som satan om den dokumentären, hann se ungefär en timme sen orkade jag inte vara vaken nå mer.. men den verkar ju rolig och intressant, jag bara älskar när man jävlas med allt som har med religion och makt å göra.. =)

Har inte sett min karamell på några dagar nu, börjar få lite abstinens.. men får haffa henne här nån dag, fast hon jobbar å jag jobbar å sen så sover vi ju lite grann oxå, men som vanligt har vi iaf mobilkontakt.

Jo CC kan inte gulliga lilla du skicka bilderna på trassla som du tog??? Jag har typ jätte dåligt med kort på henne när hon är mindre, eftersom jag är fanatiskt duktig på att ignorera min kamera =) Puss puss..

Nä nu ska jag ta en liten paus å koka nytt kaffe..

På återseénde suckers..
CC » 2008-11-21 | 10:15:35
URL: http://catjaa.bloggagratis.se

Vettu! Bilderna på trassla försvann tillsammans med en massa andra när datorn pajade!! :( tYVÄRR....Fan dom var ju jättefina ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!