spännande...

Jaha.. då har vi klivit upp kl 04.00 för första gången. Men d gick helt oki.
Trodde jag skulle vara jätte trött men är faktiskt pigg som en lärka.. får väl se hur länge det håller i sig.

Har varit en lugn helg med massa mys och film. D var ett tag sen, har först jobbat 7 helger på raken, varit på utbildning, haft en tjejfest och sen jobbat helg igen. så denna helg var efterlängtad, när man slipper göra något. =)

karamellen kom hem med alla kroppsdelar. Uppenbarligen så gillar inte späckhuggare karameller för dom vägar visa sig för henne, tycker jag var lite dumt, men jag har skrivit ett arg brev till poseidon, så han lär inte göra så fler gånger mot henne. =)

Nå nu orkar jag inte skriva nå mer..

vi såjnes suckers!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!