snö, snö... SNÖ!!!!

jaha nu har det börjat vräka ner av den förbannades vita nederbörden...

Brukar väl inte störa mig så mycke på d, men när man vaknar upp å går till bilen för att ta sig till jobbet å måste plumsa då blir jag grinig.. Nå nå att dom inte hinner med små gator kl 04.30 d kan jag leva med, men när man kommer ut på 
E10:an å börjar fundera om man flyttat ner till sthlm under natten då är det illa. Dom har säkert plogat vägen för ca 7 cm snö sen. For som en liten vante efter vägen, bättre blir ju när man får möte, å vid den tiden endast långtradare, då ser man inget heller för snörök är så vackert.. =)
Sen är det ju ändå 10 minus ute så för att kunna se ut genom rutan så är d bara att elda bastu i bilen, vilket gör att blondie håller på att somna så snille som jag är så öppnar jag fönstret lite grann.. d är fortfarande öppet eftersom fanstyget fryste... å vad jag saknade min gamla bil som man hederligt fick veva upp rutorna för hand... jag hatar elektriska saker för dom tjorvar och dom går sönder. Blä... d var verkligen med livet som insatts å köra till jobbet imorse.. men men är d meningen att jag ska sluta så så är det väl d....

Sitter nu i värmen å försöker tina upp lite, å tänka på nå gladare saker..
Ska hem å fortsätta min extreme home cleaning hemma för att sen fixa jul...
För jag fick inte ett skit gjort igår... =)

Å surare än surast var jag när jag kom hem å tänkte att nu kanske jag kan vila ögat en liten sväng men nej... för d är nån som gick lös med en borrmaskin i vårat hus....

Så gårdagen slutade under täcket redan 22 å gissa om jag sovit gott... =)

Nej ska fluffa vidare..
Ceit » 2008-11-28 | 08:20:50
URL: http://catjaa.bloggagratis.se

Hihii! Visst är det hemskt med elhissar i bilen...Det går inte å vålda upp fönstret! :)

Bra bloggat bruden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!