På begäran... hihi..

Ja ja får väl försöka pleta ner nåt här idag då.. å så ska jag skärpa mig på blogg fronten.. jag lovar.
Sitter just nu på jobbet å har nedräkning för att få åka hem =)
Börjar kl 5 imorgon så jag får väl klubba nåt i huvet

Sen är det 5 dagar ledighet och ny tatuering som väntar =)
Så kan jag ju fortsätta öva koppel träning med mitt monster,hon har inte riktigt lärt sig att gå ordentligt ännu..
Men övning ger färdighet.

Helgen lär nog tillbringas i stugan, är så skönt å bara fara dit, man slappnar av på ett helt annat sätt, sen så kan jag ju tok elda så det blir medelhavstemperaturer inomhus eftersom dom lovat en ny istid till helgen...

Jag hatar kyla, å varje år frågar jag mig själv varför jag envist nog ska bo norr om polcirkeln.. svaret är ju jävligt enkelt.. min underbar karl... å min kära vänner ej att förglömma...

Måste börja springa på stan å inhandla julklappar snart, hatar d, så himla besvärligt... Särskildt nu när CC har önskat sig en hög med julklappar ( hihi... )
Men däremot så hitta jag lurvig garn så jag tror ett par julsockar till prinsessan kanske måste tillverkas.. =)

hoja.. nu kom d där underbara hjärnsläppet smygandes på mig..
Men är lite mossig i planeten, har varit vaken sen  6 imorse.. eftersom Trassla måste väcka matte när husse går på jobbet.. Å när man en gång vaknat så är d lite svårt å somna om.. framför allt nu när jag har uppnått en väldigt stor pensionärvarning, har fan gått å lagt mig  före kl 23 varje dag... å d är inte likt mig.. jag älskar å nattuggla, men jag orkar helt enkelt inte.. Jag har fan blivit gammal tillslut =)

Nya expansionen till wow har ju oxå kommit så förra vekan gick åt till att skaffa sig en imba tuff Death knight som slaktar allt i sin väg.. å nya kontinenten var så jävla vacker.. Så nu har man nåt å roa sig med i ett anatal månader framåt.. =)

Sen har jag hittat en jätte bra serie som jag börjat följa.. Merlin 2008 den föll mig verkligen i smaken å tror snart jag kan förlåta USA för att dom slutade med förhäxad.. =)

Nej nu ids jag inge mer.. ska avsluta här och åka hem..


Puss puss suckers
CC » 2008-11-21 | 14:06:49
URL: http://Catjaa.bloggagratis.se

Toppen att du bloggar mer! :) Bra jobbat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!