Ojsan....

Jaja då har jag nu på morgonen sett trazzlas nya partytick.  Kolla matte vad duktig jag är, jag kan hoppa upp på vardagsrumsbordet å dricka julmust ur ditt glas... helt själv.. =)

Annars låtsas denna lilla teaterapa att hon inte kan hoppa över huvudtaget.. man brukar få lyfta upp henne när hon ska komma å var go i soffan.. Men nej du.. nu har jag minnsan sett att monstret bara showar för att verka ännu sötare.

Ska snart iväg å gadda mig.. ska bli så kul...
Sen måste jag ringa karamellen för å se om hon har en kaffesluring eller 2. Men om jag inte missminner mig så bode hon nog kanske jobba, men då får jag väl fara dit å dricka kaffe... =)

Skulle ut å gå en lite längre sväng imorse å koppelträna Trassla lite, men både jag å hund höll på att blåsa bort, å om det är nåt jag hatar mer än kyla så är det blåst... Å blåst i snö är fan inte mysigt.

Lillebror ringde idag och så kommer han med den underbara frågan.. Det är jul snart.... VAD ska vi köpa i julklapp???

Jaha då var d dags igen..

Nej nu ska jag göra mig iordning..

kram kram suckers...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!