min nya drog...

heter puzzel... har fastnat på nätet å lägger puzzel halva kvällarna.. så kul =)

Har just varit ut å prommat i snövädret med trassla, vi mötte cc å vagnen. Dom såg väldigt farliga ut å kunde anfalla vilken secund som helst om man frågade trassla, men efter att cc satt sig ner i snön vänt vagnen å tagit av sig mössan så insåg hon ju att wow dom här känner jag ju... jippii jippii å så kunde vi ha lite pusskalas.=)
När vi sen skulle fortsätta på varsin sida av vägen så kommer rusu raggande så då var liga samlad på en liten plats.. d var länge sen =)

Ska snart ut å jobba lite se blir det hem å tvätta kläder.. oj vilken spännande dag jag har framför mig..

ska försöka klämma in en lite kaffebesök oxå.
Igår var jag å monstret ute å flängde å drack kaffe=) 

Så jag gör ju mitt bästa till att försöka var alite social iaf.

Nix tror jag ska lägga ett till puzzel.

snö snö suckers... 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!