julmust å julskum...

Tjohoo... Det har inte snöat i natt... alltså finns d hopp om att vi inte snöar in totalt innan jul...
Men på söndag har dom lovat mer av den förbannades vita nederbörden.
Visst nog gillar jag snö men när dom som ska skyffla bort skiten inte fixar å göra d så blir man lite grinig..

Är jag i södra sverige å det snöar då är d oki att plumsa.. eftersom dom år efter år där nere står som levande frågentecken...åh... kom d snö i år igen... =)
Jag har ju lyckats bli utsnöad en gång för många år sen.. för dom i v-ås hann inte ploga vägen ut till skultuna...
De var glatt bara att vänta i två dagar.. =)

Men när man bor norr om polcirkeln så är d fan inte acceptabelt att behöva plumsa i snö...

Nå nog om allt jäkla gnäll på snö.

Sitter på jobbet och har varit så himla duktig..
Nu väntar jag på min mat så jag slipper svälta ihjäl.
Få se sen vad som händer ikväll om d blir stugan igen lr om d blir stan.
Ska rådfråga med min bubbe.

Åh... lyckliga jag har fixat min älsklings julklapp... så nu slipper jag ligga sömnlös i flera nätter... Min älskling är ju inte den lättaste att handla åt.. men i år har jag fixat d bra... å d är inget han kommer kunna gå och lyckas köpa åt sig själv innan jul... Mission completed...

Då är d ju bara resten kvar.. Fast efter att ha pratat med Ninusgull så löste sig en till... skönt..
Sen har jag ju nedräkning till i januari så jag får göra klart gaddningen .. =)
Den var så jäkla snygg.. ska hugga av min arm när jag dör så dom kan ha den påett museum å beskåda detta mästerverk =)


Nej nu kaffe tajm =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!