Java...

Sitter å dricker lite java å njuter av lugnet... fast snart får d börja hända nåt... Söndagar är väldigt lugna men jag har ju fått en massa annat gjort iställe... duktiga jag.

Så har ju den underbara vita nederbörden börjat falla igen...

Men jag har löst plogningsbiten.... Jag ska montera en plog på prinsessans vagn å sen ska jag spänna fast CC framför den å locka med en chokladtomte... då jävla kommer d vara plogat i hela stan =)

Fixade nästa allt julpynt igår men lampan till min lilla gran var trasig morr.... Jag bytte den förra året oxå.. tror fan d bor ett troll i granen som äter glödlampor...

Surra lite med Virro oxå men hon svek mig och for å frossa julbord... så i ren protest så öppnade jag en öl och njöt av den när jag precis njutit klart så ringde hallonen från dundret å frågade om jag kunde köra dom.. snacka dassig tajming..
Sen var jag så där rolig som bara jag kan vara så jag satt å wowa lite på kvällen sen var d lopplådan som gällde.. är ju en working girl fortfarande =)
Men nästa helg tror jag jag ska hitta på lite bus.. =) Sen blir d ju julbord å julfest 2 helger på raken ska bli så himla kul..
Jag gillar mat.. =)

Ja fixade ju mig en frissa tid igår oxå så jag blir snygg till jul.. Få bara se om jag kanske har råd å göra mig extra snygg=)
Vi ser ju hur snäll tomten tycker att jag har varit...

Sitter nu å väntar på att Trasslas lilla balla kläning ska komma så hon blir fin till jul =)
Sen ska ju all julmat handlas oxå.. Fast vi brukar inte ha så avancerat julbord så d blir lätt avklarat..

Fösta advent idag d här året försvann fort.. många förändringar har skett...
Dom flesta är av d bra slaget sen finns d ju alltid dom som ger en erfarenheter man kan varna sina barn för när man får några =)
Åsså har jag ju fått min älskade hund.. Hon värmer hjärtat på både mig och min älskling med sina lustigheter...
Hon har personlighet den lilla fröken...

Nix ska fixa lite grejer...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!