Grus i ögat...

Jaha.. gu va kul d var att kliva upp i morse.. har typ kanske sovit en timme, har inte kunnat sova inatt.. bara vaknat hela tiden å legat å snurrat.
Så min humor är verkligen på topp idag. NOT!!!

Men men om en dag börjar dåligt kan den ju bara bli bättre. =) Får vi hoppas.
Ska då helt klart vila middag  när jag kommer hem lr kanske jag ska säga vila lunch.. är ju hemma strax efter kl 12 =)
Sen tänkte jag faktiskt bryta mot alla mina julprinciper å börja pynta lite grann.. eftersom timmarna på dygnet inte alltid räcker till nå mer.. =)
Kan ju byta gardiner å sånt iaf. Behöver ju inte direkt tända varje liten snögubbe jag äger. =)
Nej nu över till jobbande lite...

trött trött suckers...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!