men va bra...

alla mina värden var oki och ingen infektion lr annat skit kunnde hittas.... men va bra då!!! Ska genast säga åt mina handleder att sluta ha ont... åh... ibland blir man för less bara... jag har fan ingen lust att vara beroende av piller hela jävla livet bara för att fungera normalt å pronaxenen funkar ju inte på handlederna ändå.. har fortfarande ont i dom.. å kan fortfarande inte stödja mig på vänster hand på morgonen.. men d kunde ju inte min läkare förstå för testerna visade ju inget... men kanske man ska ta andra tester då??? man kan väl fan inte se allt genom blodprov?? Lr vad vet jag är ju utbildad inom data inte människan.. vi få väl se vad som sägs när jag ska dit igen.. å sur ska jag vara..... Morr!!!

Nå nog om d..  2 dagar kvar sen får jag vara ledig så skönt.. är så himla trött å ändå har jag varit en duktig flicka å lagt mig tidigt och klivit upp i vettig tid.. men är fortfarande jätte trött.  har haft jätte lugnt på jobbet oxå, men d klagar jag inte över.. d är så skönt å få slippa hysteria ibland.. =)

Nä ska koka lite kaffe så kanske jag blir piggare...

tata suckers!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!