jaha....

ledig helg igen... skönt.. har lite trasig hand men jag överlever... =)

kom på att jag är inte allt för aktiv bloggare.. men finns väl inte så mycke intressant å skriva om...

är inne lite på att hitta en söt liten hund jag kan pyssla om å skämma bort.. men jag velar lite för jag vet hur mycke tid en hund kräver och man är väldigt låst... så jag kommer nog att överväga väldigt noga innan jag köper denna gång.. å lära mig allt om hundrasen innan oxå.. å sen så ska jag ha en tjej dom är lättare har jag bestämmt mig för..


bär ut till stugan idag så skönt.. man slappnar av på ett annat sätt.. ska be till solguden oxå lite å dansa soldansen så d blir fint väder... börjar bli satans less på snö nu.. vi har så d räcker å blir över... sen vill jag ju ha vår å torrt på backen så jag kan tvätta min bil å sätta på sommardäcken med mina nya fälgar.. å skicka in bilen på rekondering lr hur fan d nu stavas...

nä nu ska jag slå av båda dumburkarna å fluffa ut till nån affär å handla gott till helgen...


simma lugnt suckers!!!!


kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!