men suck...

man blir bara mer å mer irriterad... Jag är så less på allt jälva snack...  Var så himla ärlig å säg till personen ifråga istället för att babbla runt hela stan... men men reta på tror inte nån tycker d är så jävla kul nå mer sen när min proppar brinner... dom få i min omgivning som varit med om det vill inte uppleva d igen...


men jag känner att stubinen blir bara kortare å kortare.....

d känns som att man ska inte gå å prata en massa som man bara lyssnat på med ett elefant öra format till parabol... utan man ska nog lyssna klart innan man springer till sin "bästis" å babblar vidare... men men som min darling brukar säga.... svinhugg kommer igen....


ha d !!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!