nattsudd...

Jaha.. nu har man vänt dygnet helt åt fel håll.... åt middag klocka 23.00    det är ju kanon.. =)
nå det är skönt att bara slappa och inte behöva bry sig..

Har tillbringat dom senaste nätterna med att plöja igenom olika säsonger av förhäxad från början, har tagit mig till säsong 3 så jag har en bit kvar.... =)

Snart är det dags å åka på en tripp igen till piteå.. antingen blir det pdol lr så blir det mässan helgen efter.. sen är det slut på slappandet för då är semestern slut och allvaret börjar.... lika bra det tror jag skulle blivit knäpp och gå hemma för länge...

sommaren har ju börjat visa sig lite här uppe idag var det rikitgt varmt ute... men nog saknar jag sommrarna i södra sverige.. det är väl just nu man kan få lite längtan dit ner.. men vintern då är det bäst å vara här uppe.. med snö och skoter.. =)

ha det bra tills nästa gång

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!