försöker vänja mig

Var till frissan igår och blev lite omsylad.. fick lite rött och koppar i mitt blond hår.. är som mest van att vara blond så nu försöker jag desperat att vänja mig vid det fast det går inte så bra för jag känner mig rätt konstig.. men men får väl ge det några dagar.. annars får jag väl gå tillbaka å grina lite.. dom har ju lovat å fixa om jag inte trivs i det..

Annars är väl allt som vanligt.. har varit ledig i hela 2 dagar så nu är det jobb och slit igen som gäller.. nå det är ju skönt å ha ett jobb så man ska väl inte klaga hade blivit galen av att vara arbetslös.. =)


Nix nu ska jag ta och hoppa ut isolen och frisk luften lite grann..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!