en lång vecka..

Det har varit en väldigt lång vecka.. jobbat jobbat.. tömt lägenhet.. fixat i förrådet så allt får plats.. varit utan bubben..han var och jobba på annan ort.. men nu är det 5 dagar kvar att jobba sen har jag lång ledigt.. ska bli så skönt..

Var ut nästan hela styrkan igår... var jätte kul men vi missade boppers och så blev jag inte full.. inte ens små berusad.. suck.. ja ja man kan ju inte lyckas med allt...


längtar och längtar till på onsdag för då ska jag till frissan och få mitt hår fixat... det ser förjävligt ut nu.. min kära frisör satte rött i mitt hår för två veckor sen men det vill inte fastna så nu har jag gått i snart 2 veckors tid och varit orangefärgad.. tro mig det ser för taskigt ut..och sen all väntan pga att det inte fanns tid... men snart...... jippi!!!


Prata med mamma min lillebror har äntligen klippt navelsträngen och skaffat sig en egen lägenhet.. är så glad för hans skull... =)



Nej nu ska jag fluffa vidare till jobbet..


vi såjnes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!